به نام قضات به کام دیگران !

خرید بک لینک

چند سال است پرونده زمین خواری در هفت سنگان مطرح میشود و شاید مظلومترین قشر از این پرونده پرماجرا اکثریت قضات و کارکنان شریف دستگاه قضائی استان میباشند چیزی که مشهود است ابتدا قرار بوده قریب 25 هکتار از اراضی هفت سنگان با تغییر کاربری به نام تعاونی مسکن کارکنان دادگستری و با رعایت کلیه مراحل قانونی رقم بخورد ، ظاهرا هم تعاونی مذکور در مدت کوتاهی از کارکنان درخواست واریز پول کلانی را مینماید که بسیاری از اعضای تعاونی علاقه به گرفتن زمین داشته اند ولی تهیه مبلغ اولیه از توانشان خارج بوده ، به یکباره از کودکان دبستانی گرفته تا افراد نابالغ و از رئیس دانشگاه گرفته تا معاونین و همچنین جمعی از مدیران استانداری تا شهرداری و حتی وابستگان سببی ونسبی برخی از مسئولین از استانهای دیگر به صورت غیرمعمول و غیرمعقول به عضویت تعاونی مذکور درآمده و فقط قریب 20 نفر از کارکنان دستگاه قضائی موفق به واریز مبلغ اولیه میگردند.

به سرعت باد مراحل قانونی با درج آگهی در یکی از روزنامه های قلیل الانتشار در استانی دیگر درج و به ظاهر قانون رعایت میشود و بازهم سایر مراحل بازهم به صورت سریع السیر واگذاری و مجوزات لازمه صادر و شرکتهای وابسته به وزارت نیرو نسبت به تامین آب وبرق و شهرداری نسبت به جدول بندی و خیابان بندی دستورات مقتضی صادر میگردد که این وظیفه شناسی مسئولانه نسبت به صدور پروانه ومجوزات جای قدردانی ویژه دارد ! !

پس از اعتراضات مردمی کشاورزان منطقه و اظهارات امام جمعه و نماینده ولی فقیه در نماز جمعه قزوین به عنوان پیگیری مطالبات مردمی بازتاب گسترده ای در صدا وسیما و رسانه ها داشت و این پرونده مورد توجه قرار گرفت ، برخی از اعضا باز هم به سرعت باد و رقم های کلان سندهایشان را به نام دیگران, منتقل نمودند تا ردپائی از آنان در این پرونده نباشد ، لیکن هنوز هم افرادی که اشاره گردید به تلاش خود برای تصاحب زمینهای ویلائی مذکور ادامه میدهند و دستگاه قضا هم حداقل به خاطر دفاع از اعتبار کارکنان دستگاه قضا هم که شده پاسخ قانع کننده ای به افکار عمومی ارائه ننموده اند و پرونده دائما بین قزوین وتهران پاسکاری میشود لذا از دستگاه های ذیربط درخواست داریم بفرمایند همه شهروندان هم میتوانند در تعاونیهای مسکن دانشگاه آزاد ، استانداری و شهرداری و ... عضو شوند و از رانتهای دستگاه های مذکور استفاده نمایند ؟ ؟ و یا فقط این امتیازات اختصاصی و ویژه به مدیران ( بومی و غیربومی هم ندارد ) داده میشود . . ما منتظر شنیدن خبری خوش در آینده نزدیک از دستگاه قضا هستیم .

انتشار در هفته نامه نسیم قزوین شماره 17 ص 2

مستند...

ما را در سایت مستند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:09

صفحه بندی