لذا برخود فرض دانستم که ضمن طلب حلالیت از دوستان وعزیزان ومخاطبین وبلاگ " مستند " تا مدتی هرچند کوتاه خداحافظی نمایم و برخود وظیفه میدانم نایب الزیاره همه دوستان در این سفر شورانگیز وخاطره انگیز باشم و در پیاده روی چند کیلومتری از آنها یاد نمایم قطعا و یقینا دیدار و زیارت سایر کشورهای جهان میتواند در این سفر روحانی " مستنداتی " را برای اینجانب به ارمغان آورد که در آینده میتواند چراغ راهم باشد و بابت این نعمت خدای را شاکرم و از همه مومنین استدعا دارم در روزهای باقیمانده از ماه صفر برای عزت وعظمت اسلام و مسلمین و مستضعفین در تمامی دنیا از دعای خیر دریغ ننمایند .
آرزومندم سالهای آینده همسفر شما در پیاده روی اربعین باشم . انشاالله
مستند...ما را در سایت مستند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52