10 روزپیش هنگام رکوع نماز سر مبارک نوه گلم " نیایش " هنگام بازی به شدت به شقیقه سرم اصابت کرد و چند روزی اطراف چشم راستم متورم بود مجبور شدم برای اطمینان خاطر از سلامت چشمم به کلینیک فوق تخصصی "بینا " مراجعه نمایم این مرکز مسائلی را مشاهده کردم که مصداق عینی تکریم ارباب رجوع بود و حیفم آمد از این حرکت پسندیده تشکر ننمایم : ا - برخورد مناسب متصدی پذیرش و صندوق
2 - حدیث بالای شماره نوبت که برای اولین بار در مکانی با آن مواجه شده بودم " اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم " و مشخصات تعداد افراد در نوبت
3 - حجاب مناسب کارکنان کلینیک بدون آرایش و رعایت موازین اسلامی واخلاقی
4 - چیدمان بسیار زیبای صندلیها ، مبلما ن ، تصاویر و نورپردازیهای مناسب حاکی از نوع مدیریت حاکم بر مجموعه بود.
5 - هر چند دقیقه به افراد جدیدالورود در لیوانهای کاغذی و بهداشتی چای به همراه 2 حبه قند با لفاف کاغذی توسط جوان خوش پوشی تعارف میگردید.
6 - پس از مراجعه به پزشک حاذق وحاضر آن روز (دکتر اکرامی ) و اطمینان از سلامت چشم کلینیک را ترک نمودم در حالی که تکریم ارباب رجوع را به عینه مشاهده نموده وخاطره خوبی در ذهنم نقش بسته بود .
ما را در سایت مستند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63