سه شنبه یکم شهریور ۱۳۹۰
اینها مخالف توی روحانی هستند ؟؟؟
اول شهریور ماه یادآور شهادت سید اسدالله لاجوردی اسطوره مقاومت و مبارزه توسط منافقین کوردل و ایادی استکبار میباشد بهمین مناسبت خاطره ای از ایشان به یاد دارم که خواندنش برای دوستان خالی از لطف نیست .
روز ۲۹ بهمن 63 بمناسبت سالروز تشکیل حزب جمهوری اسلامی ایشان جهت سخنرانی به حزب قزوین دعوت شده بودند و بنده هم مجری برنامه بودم پس از سخنرانی آتشینش در رابطه با نفاق و منافقین و علت کنار گذاشته شدنش از دادستانی انقلاب مرکز توسط جریان چپ آنروز به سئوالات حاظرین پاسخ گفت پس از جلسه آقای شیخ قدرت علیخانی که در آنزمان مسئول کمیته انقلاب اسلامی استان زنجان را بعهده داشتند در راهروی حزب دست من و آقای حاج حسین پورزرشکی را گرفت و نزد شهید لاجوردی آورد وبه ایشان گفت: از این دو الف بچه بپرس چرا بامن مخالفند؟
مابه شهید پاسخ دادیم بعلت دخالتهای بیشمار وی در گماردن افراد و عزل و نصب مسئولین شهراست وما با روش ایشان مخالفیم و اگر صرفا در چارچوب مسئولیتشان باشد ما با ایشان مشکلی نداریم. بلافاصله شیخ گفتند: اصلا این حرفها نیست اینها ضد روحانیت هستند و شهید لاجوردی خاطره ای از حضرت امام (ره) را تعریف کردند که من یکروز خدمت امام بودم یکی از ائمه محترم جمعه استانها به محضر ایشان شرفیاب شده بودند که امام از برخی از برخوردهای ایشان در استان مذکور گله کردند و وی سئوال کردند این حرفها را فلانی و فلانی نگفته اند حضرت امام فرمودند چرا و آن امام جمعه اشاره کرد آنها ضد روحانیت هستند وامام ضمن اظهار ناراحتی دستشان را با احترم مقابل دهان آن فرد قرار داد و (قریب به مضمون )فرمودند: آنها ضد روحانیت نیستند و مخالف توی روحانی هستند و آشیخ با توجه به وابستگی اینها به حزب و یکیشان هم که داماد حاج آقا باریک بین هستند نمیتوانند مخالف روحانیت باشند " بلکه اینها مخالف توی روحانی هستند" . یاد و خاطره همه شهیدان شهریورماه و بویژه شهید اسدالله لاجوردی گرامی و پر رهرو باد . انشاالله