به دنبال انتخاب آقای محمد درافشانی به عنوان سرپرستی شهرداری قزوین جناب قوامی, رئیس کهنسال شورای اصلاح طلبان قزوین طی بیانیه ای اظهار داشته اند مرتبا افرادی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا با بنده تماس گرفته و حتی به درب منزل اینجانب مراجعه کرده و از بنده درمورد این انتخاب سئوال نموده و به این انتخاب اعتراض دارند . بنده اظهار میدارم که در این انتخاب هیچ نقشی نداشته ام .
اولا باید عرض نمایم آنهائی که به عنوان اصولگرا خدمت شما میرسند اصولگرا نیستند عدولگرا میباشند و بقیه هم باید از اعضای شورای شهر بپرسند و به عنوان مرجع قانونی از آنها سئوال نمایند نه جنابعالی !
شما در مصاحبه با نشریات استانی در سال گذشته هم اظهار فرموده بودید که در عزل و نصبها هیچگونه دخالتی ندارید ! !
ثانیا ظاهرا صبح روز رای گیری جناح اصلاح طلب شورا به جز یک تن در منزل حضرتعالی تصمیم میگیرند به فردی رای دهند که شرایط قانونی و استخدامی برای سپردن مسئولیت شهرداری قزوین را نداشته اند ( لابد بچه ها کلید داشته اند و جلسه را در آنجا تشکیل داده اند و شما هم خبر نداشته اید به مصداق " قسم حضرت عباس را باورکنیم, یا دم خروس را " ) و جناب داودی به صورت کاملا قانونی و براساس وظیفه ریاست شورا مانع از رای گیری در مورد فرد مورد نظر حضرتعالی و یا به عبارتی اکثریت جریان اطلاح طلب شورای شهر که نیروی رسمی مجموعه شهرداری نبوده اند در صحن علنی میگردند نباید با لحن طعنه آمیز مورد خطاب واقع گردند، " چون ایشان سرهنگ بوده اند اعضا را سرباز فرض کرده اند که باید مطیع و گوش به فرمان وی باشند" ، مردم شریف قزوین مستحضر به خدمات جناب داودی در دوران خدمتشان در کسوت افتخار آمیز پلیس بوده اند و بخش اعظم رای ایشان در دوره چهام و پنجم شورا انتصاب به جریان اصلاحات نبوده و مرهون خدمات صادقانه وی در آن دوران میباشد .
در جریان انتخاب برای سرپرستی از طرف صبیه گرامی جنابعالی دست به اقدامی میزنند و هنگام رای گیری صحن شورا را ترک مینمایندکه یادآور آبستراکسیون و تحصن ابوی گرامشان در مجلس ششم میگردند که یازخوانی آن برای شهروندان عزیز و به ویژه نسلهای سوم و چهارم خالی از لطف نیست ضمن اینکه در اقدامی بحث برانگیز از سرپرست موقت خواسته اند از پذیرش مسئولیت خودداری نمایند و اما ماجرای مختصر تحصن 28 روزه به شرح ذیل میباشد:
جناب سیدناصر قوامی, که دوره ششم مجلس شورای اسلامی همزمان با وقوع زلزله بم و هنگامی کشور ما در سوگ قریب 30 هزار تن از هموطنان نشسته بود به علت رد صلاحیت 80 نفر از نمایندگان آن دوره (ازجمله خود ایشان) جهت مجلس دوره هفتم ابتدا دست به آبستراکسیون ( نصاب شکنی ) یکساعته و سپس از 22 دی 1382 به مدت 28 روز در صحن مجلس دست به تحصن زدند که افتخار پیشنمازی متحصنین را ایشان به عهده داشتند و خواستار تعویق انتخابات دوره هفتم را داشتند که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند انتخابات باید راس زمان مقرر صورت پذیرد و به دنبال این دستور متحصنین مجبور به ترک صحن مجلس و ادامه فعالیت می گردند ( تحصن در مجلس ششم را در سایتها به صورت مشروح ملاحظه فرمائید ) .
ضمنا با توصیه پایانی شما موافقم که براساس سوگند اعضای شورای شهر اعم از اصلاح طلب واصولگرا بدون دخالت دادن نظرات دیگران از جمله جنابعالی ، آقای علیخانی و آقازاده محترمشان و کلیه افراد غیرمسئول هرچه سریع تر فردی متخصص ومتعهد در شان و جایگاه شهر شهیدپرور قزوین انتخاب تا به وضع شهر وشهرداری سرو سامان بدهند. انشاءالله
مستند...ما را در سایت مستند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42