رسم شده برخی درعین ادعای حمایت از نظام وامام وانقلاب ، موضع خود را درباره فتنه 88 روشن نمیکنند ، موضع من در باره فتنه کاملا صریح است و بر روی این موضوع حساس هستم و ملاک عدم حمایت از کسانی است که سردمدار یا سوء استفاده کننده از فتنه بودند و هنوز تبری نجسته اند.
به راستی این سئوال در ذهن شما خطور نکرده در شهر واستان ما عده ای که ادعای حمایت از امام ورهبری دارند و درمراسمات مختلف از صحبتهایشان مدام از فرمایشات رهبری مایه میگذارند تاکنون حتی یک کلمه نامی از فتنه وفتنه گران به میان نیاورده اندو حتی در بسیاری از جلسات ( مانند جلسه احزاب با استاندار محترم که به ورطه فراموشی سپرده شد ) اگر فردی یا افرادی از این لفظ استفاده نموده مورد مواخذه شدید قرار گرفته اند وتا مدتی نیز به خاطر همین عبارت در زمان استاندار سابق عده ای جلسات احزاب را ترک نمودند.
لذا انتظار میرود کمپینی به نام " من از فتنه و فتنه گران بیزارم " به ویژه در دانشگاهها ، ادارات و سازمانها راه بیفتد و روسا و اساتید محترم و افرادی که ( اشخاص حقیقی وحقوقی اعم از روحانی وغیر روحانی مسئول و غیرمسئول ) تاکنون توفیق تبری از فتنه 88 نصیبشان نگردیده رسما از این کمپین حمایت نمایند ضمنا کلیه افراد قدرت طلب و تمامیت خواه که هیچ مسئولیت رسمی و غیر رسمی در این استان ندارندو این روزها دلشان به مردم استان سوخته و سعی میکنند در کلیه تصمیم گیری ها و عزل ونصبها دخالت نمایند ابتدا به این کمپین بپیوندند وسپس ادعای ارث و میراث نمایند زیرا مردم شهیدپرور وانقلامی ایران اسلامی نسبت به فتنه گران و حامیان داخلی وخارجی آن حساسیت دارند.
همچنین پیشنهاد رسیدگی به فیشهای نجومی ، درآمدهای نجومی ، ثروتهای باد آورده و نجومی و کلیه اموالی که پس از انقلاب از بیت المال از طریق نامشروع به دست آمده کماکان به قوت خود باقی است و از رسانه های مکتوب ومجازی اعم از روزنامه ، هفته نامه ، ماهنامه، گاهنامه ، خبرگزاری، پایگاههای خبری و قلم به دستان علاقمند به نظام و انقلاب انتظار میرود بدون ترس و واهمه تا رسیدگی کامل به این امر مهم دست از پیگیری این مطالبات مردمی برندارند .
پیشاپیش از کلیه سازمانهای نظارتی و قانونی در هر سه قوه که قصد برخورد با این معضل اجتماعی را دارندقدردانی میگردد.
مستند...ما را در سایت مستند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40